Dienstrooster

De tandartsenspoeddienst regelt de waarneming voor de tandartsen buiten de normale praktijkuren 058-8450939.

Hierbij gaat het om tandheelkundige hulp in het weekend en tijdens de avond en nacht. Voor spoedgevallen binnen de normale praktijkuren neemt u altijd contact op met uw eigen tandarts. Ons telefoonnummer: 0514-604151

Ook buiten praktijkuren kunt u ons bellen. Het antwoordapparaat geeft informatie betreffende de dienst. Houd pen en papier bij de hand om gegevens te noteren.

Als u last heeft van onhoudbare kiespijn, uitgeslagen tand of een nabloeding, kunt u zich wenden tot de spoedgevallendienst. Met name bij een uitgeslagen tand is het van belang dat u zo spoedig mogelijk, maar het liefst binnen 60 minuten, geholpen wordt.

De spoedgevallendienst en het inloopspreekuur is niet bedoeld voor uitgevallen vullingen en niet dringende pijnklachten!

Wij vermelden wekelijks op de website welke tandarts de spoedgevallendienst verzorgt.

Betalen in de spoedgevallendienst

Behandelingen tijdens een spoedgevallendienst dienen contant te worden afgerekend. Houdt u hier rekening mee. Neem ook uw verzekeringspas en identiteit bewijs mee.

Het inloopspreekuur wordt gehouden op zaterdag, zondag en feestdagen om 14.00 uur op het spoedplein in het Antonius Ziekenhuis in Sneek.

Voor het inloopspreekuur is een telefonische melding niet nodig!

Voor acute pijnklachten/ongevallen buiten de praktijkuren, kunt u contact opnemen met;

Tandartsenspoeddienst : 058-8450939

vrijdag 17 Januari 12:00 uur t/m Vrijdag 24 Januari om 8:00 uur